måndag 10 mars 2008

Ofrivillig bloggpaus...

Nu är jag tillbaka!!! Strömsladden till datorn gick sönder så jag har inte kunnat vara vid datorn. Men efter lite letande fick vi tag i en ny. Förra veckan pysslade jag lite. Bland annat ett kort och ett litet "dokument".


Nä nu blir det tyvärr inget mer idag. Jag måste kika runt lite hos er och se vad som hänt! Ska bli spännande. Hoppas allt är bra med er! Kram Biggan.

PS. Tusen tack för alla snälla kommentarer! Jag blir så lycklig när ni lämnar en kommentar. Det värmer så och jag blir så himmla glad!!! Dessutom såg jag att jag har kommit över 1000 strecket med besökare här. Kul! Ds.

6 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

åå det är så jobbigt när datorn krånglar.Man klarar ju sig inte utan den..hihi...

Kul att du tittade in till mig1
Kram Pernilla

Jes/Vita villa vila sa...

Ännu fler härliga bilder!

Jes

Unknown sa...

I bland behöver man nog lite bloggpaus hi-hi...det kan vara rätt beroendeframkallande!! =) Blir lite nyfiken...var bor du?? hi-hi..kramis Malin

Frida sa...

Vad skönt att det ordande sig med datorn! Tack roligt att du gillar mina saker.Vackra bilder!
Kram frida

Anonym sa...

Datasabotage är aldrig nåt man gillar, minst när det är ofrivilligt!! ;)
Men skönt att se dej tillbaka! =)
superläckert kort du gjort!! fin stämpel! =)
Jag är lite sugen på att göra en namnskylt till ytterdörren!
Såg din fina "ingen reklam"-skylt =)
Många kramar Petra

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hellojsingen!!!

Maken hälsar o tackar för gissning o grattning!!!



Ha en härlig dag!!!Kram Millan!!!