lördag 26 januari 2008

Albumet till pappa...

Jag skrev ju om ett litet album som jag gjort till min pappa när han fyllde år. Har nu skannat det så att ni alla kan få se. Pappa önskade att vi barn med respektive skulle hjälpa honom att sätta plantor senare i vår så det var vad han fick, samt en skiva och biljetter till Jill Johnsson. Jag skulle göra ett grattiskort till pappa, men så tyckte jag att det vore trevligt och göra nått med skivan och biljetterna också. Till slut kom jag på att ett litet album kanske kunde passa. Så här blev resultatet:


Framsidan.



Sida nummer 2.



Sida nummer 3. Om man lyfter upp "fyrkanten" så är skivan där under.



Sida nummer 4. Biljetterna är nedstuckna i en liten ficka.



Sida nummer 5.


Baksidan.


Albumet är ca. 25 x 15cm stort. Alla stämplar är Magnolia (som jag har en förkärlek till) förutom traktorn, den kommer ifrån Pema. Har färglagt med distresser och så är det en massa glitterstickles och lite 3D-lack men det syns visst inte så väl. Det syns inte heller att det är uppbyggt med distanskuddar för lite mer djup. Stjänorna på sidan 4 är QK. Tyvär blev det inte så bra när jag skannade :( men ni ser i alla fall på ett ungefär hur det ser ut.

Imorgon tänkte jag att jag skulle ta och berätta vad jag gjorde igår (fredags)...

Ha det så gott alla! Kram Biggan

2 kommentarer:

Anonym sa...

WOW!! VIlket jobb du lagt ner!! Så himla läckert!! Han måste blivit såååå jäkla glad! Dels för albumet men också för presenterna! =D
TAck för supergulliga ord på min blogg!! *glad* =D
Trevlig söndag på dej vännen =)
KRAMAR Petra

Anonym sa...

Vilka fina saker du gör. Har du inget bättre för dig eller?? ;) Tack så mycket för kortet vi fick. (Jäveln)
Hälsningar
Johannes & Madde