söndag 6 januari 2008

Jag har lekt med kameran...

Jag är inget vidare bra på att ta kort men tycker att det kan vara kul ibland. Så ikväll tog jag och plockade fram några saker som jag köpt på antik- och loppishandlar. Plockade fram ett lakan och fotade. Sedan lekte jag lite med fotona i HP Photosmart. Tyvär har jag inte Photoshop. Jag skulle så gärna vilja lära mig att ta bra och snygga kort och lära mig att redigera dessa i Photoshop.






Som sagt, det var faktiskt rätt kul att ta dessa bilder... Om ni inte tycker att bilderna var allt för hemska kanske jag skulle ta och försöka knäppa några fler bilder på lite saker jag har här hemma???

Ha det så gott!

Kram Biggan

5 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga bilder!!!

Hem & Harmoni Marie sa...

Hej hej... Kul att du tittade in på min blogg. Välkommen tillbaka!
Jag tycker absolut du ska ta fler foton, de var jättefina liksom dina fynd.

Ha det gott, Kram Marie

Gry sa...

Hej och välkommen till bloggvärlden! Jag är själv rätt så färsk; började i mellandagarna. Visst är det svårt med fotograferingen- men du verkar ha hur bra koll som helst! Jättefina bilder och vackra saker;-)

Ha en skön söndag!

//kram Gry

faster atta sa...

Fota mera! Bilderna blev verkligen jättefina, skulle kunna vara produktbilder i en tidning... tihi...

Hanna i Det stora grå huset sa...

Klart att du ska ta fler bilder och visa! Jag älskar att kolla in andras loppis- och auktionsfynd!

Ha det gott!
Hanna