tisdag 8 januari 2008

Fattigmanssilver...

Jag tyckte det var kul att ta kort och med alla possitiva kommentarer (TACK!!!) var jag bara tvungen att testa och ta några till! Det blev kort på lite fattigmanssilver som jag har inhandlat nyss. Samt en spegelbricka.


Dessa fina ljusstakar hittade jag på Hemtex.


Den här fina ljuskoppen är inhandlad på IDA.


Denna superfina burken är också inhandlad på IDA.


Spegelbrickan har inhandlats på Östregårds Antik och Loppmarknad.

Usch, vilket tråkigt väder det är idag. Riktigt grått och så små regnar det ute. Tror att jag ska ta och baka nått gott idag. Hmmm.... vad ska man hitta på? Mannen älskar ju muffins så jag tror jag ska göra det. Då blir han glad!


Vill tacka för de fina och snälla kommentarerna i förr, förra inlägget! Jag blev JÄTTE GLAD! Det värmer verkligen.

Ha det så bra och ta hand om er! Kram Biggan

9 kommentarer:

Gry sa...

Vilka snygga saker du köpt, gillar burken extra mycket;-)

Söta nallar du fått av din man också!

Kram Gry

Ljuva ro sa...

Åh så fina saker du visar o bilderna är jättefina!

ängeln i vitt sa...

Bilderna är superfina, gillar den lilla spegelbrickan. Goa nallar oxå.
Kram
Carina

sabina sa...

Ja visst är ljusstakarna fina! Bäst vore det om de var gamla också men man kan ju inte få allt... :) De andra sakerna du fotat är också fina!

Jennys Vita Villervalla sa...

Härliga saker du visar!
Jag älskar också dessa ljuvliga ting i fattigmanssilver, äger dock inte så många än men har börjat samla på mig så smått:)
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram
Jenny

Jennys Vita Villervalla sa...

Härliga saker du visar!
Jag älskar också dessa ljuvliga ting i fattigmanssilver, äger dock inte så många än men har börjat samla på mig så smått:)
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram
Jenny

Linda Muhr sa...

Hej hej!

Roligt med en like, både pyssel och inredning..Då är livet komplett!!;)

Jag får nog ta och besöka hemtex..Urfina saker du har fått tag på..

Kram Linda

Anonym sa...

Tack för muffinsen dom var jättegoda.Jag älskar dig. Puss Puss!

Hem & Harmoni Marie sa...

Fina saker, riktiga fynd!
Du får en väldigt fin touch på dina foton... :) Me like!
Ha det gott, kram Marie