måndag 21 januari 2008

Jag lever fortfarande...

Hallå på er! Det var ju visst ett tagsen sist. Har hållit på och grejat med lite olika saker. Bland annat har jag gjort ett litet album till min pappa som fyllde år härom dagen. Jag har inte hunnit skanna eller fota det, men det var tänkt att jag skulle låna tillbaka albumet innom de närmaste dagarna och göra det så att ni alla kan få se lite av vad jag har gjort. Så kika in snart igen så får ni se vad jag har pysslat med. Idag har jag så himmla ont i halsen. INTE KUL! Och så ska jag till tandläkaren imorgon... INTE HELLER KUL! Nehe, det får väl bli allt för idag. Tyvär blir det inga bilder. Det bara seppar när jag ska lägga upp dem så jag får väl helt enkelt hoppa över det idag. Men jag skall försöka att lägga upp lite bilder imorgon.

God natt på er alla! Kram Biggan

Inga kommentarer: