söndag 27 januari 2008

Pysselshopping!

I fredags var jag på pysselshopping skulle man kunna säga. Min underbara man följde med mig och först stannade vi till på Hobbyglädje i Jönköping. Där blev det Tilda saker inhandlat. Älskar verligen Tilda! Det blev Tilda Ocean och Tilda Baby scrapbookingpapper, klippark och stämplar. Sedan åkte vi till Floda och hälsade på hos Kortmakaren. Jag har aldrig varit där innan. Det var ett trevligt besök. Där inhandlades en massa stämplar. Filurer och så lite Penny Black clearstamps. På vägen hem skulle jag ju så klart till Magnolia. Där inhandlades många av de senaste stämplarna. Det blev verligen en hel dag med bara pyssel.


En av Penny Blacks clearstamps som jag köpte. Visst är de helt underbart söta!!!


Min kära man klagade inte en enda gång under hela dagen! Och på vägen hem när jag satt och sov i bilen så åkte han och köpte sista numret av Lantliv och en bukett vita tulpaner till mig!!! Ibland kan de (killarna/männen) verkligen vara så där perfekt underbara.

Hoppas att ni haft en skön helg. Kram Biggan

1 kommentar:

faster atta sa...

Låter som en underbar shopping! jag älskar oxå tilda... Så härliga saker! Varje gång det kommer något nytt i serien blir jag salig.... ti-hi...