torsdag 14 februari 2008

Alla Hjärtans Dag hälsning...



Hej! Jag heter Missy och är som ni ser en svart Faltcoated Retriever född -01. Jag tänkte att jag skulle ta och sprida lite kärlek här på mattes blogg idag. Hon har hjälpt mig att ta kort på mig och att lägga in dom här.



Rosor till er alla! Varsågoda!!!

Det var faktiskt lite jobbigt att ha en stor bukett med rosor i munnen, den var lite tung i ena änden så den var lite svår att hålla i munnen. Men jag gjorde mitt bästa! Jag kom på att jag ju kunde lägga rosorna på tassarna också. Det var inte lika jobbigt som att ha dom i munnen men fint blev det ändå.

Ha en toppen dag och lämna gärna en kommentar, matte blir så fruktansvärt glad då, tjoar och stimmar. Voff, voff! // Missy

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fina blider som matte tagit på dej! Du var en söt hund.

Önskar en Trevlig Allahjärtansdag.

David Brentel sa...

Hej "plutten", jag ville bara säga att bilderna på hunden var väldigt fina. Jag älskar dig!!///David.

Anonym sa...

Vilket jobb du lagt ner med din blogg! Jättefint tycker jag. Härliga bilder. Längtar också efter våren. Ha det så gott KRAM från din svägerska.