onsdag 27 februari 2008

Fynden...

Här kommer som lovat resten av fynden! Allt utom några påskägg och 3st kuddvar som jag slängde i tvätten innan jag hann ta foto... Kom på det när jag satt igång tvättmaskinen... Ni får se dem en annan gång.








Alla dessa saker blev jag mycket nöjd med. Skall bara komma på vart jag ska ha dem... Det är ju lite rörigt här hemma nu... Men snart!!! Då ska jag gå runt här hemma och mysa... Äntligen! Fast det kommer ta nån vecka till tror jag. Men den som väntar på nått gott väntar ju aldrig för länge heter det ju.

Jag var ju inne på IDA en sväng också... Då fick dessa saker följa med hem plus 2st små lycktor i fattigmansilver som skall hänga i taket, de kommer ni att få se senare. Vet nämligen precis vart de ska hänga...



Sen köpte jag en söt liten sprayflaska som jag skulle ha mitt diskmedel i. Jag blev så glad att jag hittde nått att ha diskmedlet i och så idag när jag skulle lyfta upp den så fick jag allt diskmedel i handen. KLADDIGT! Flaskan gick sönder i botten... Grrrr... Jag som var så nöjd med den fina flaskan! IRRITERANDE! Ja, ja... Så kan det ju gå ibland tyvärr. Men det var lite sorgligt. Bara att ge sig ut på ny jakt efter nått fint att ha diskmedlet i.

Nu skall jag gå och göra färdigt en sak som jag pysslat med. Men först ska jag titta runt lite hos er andra! Ha en riktigt skön och trevlig lillelördag! Kram Biggan

5 kommentarer:

RANA sa...

My godness vad mycket fint. Gratulerar å det gruvligaste åt alla fynden. :-D

Härlig blogg du har! /RANA

Hanna sa...

wow va mycket tjusigt du har hitta...vill på loppis...NU.
Ha de gott
kram

Ljuva ro sa...

Vilka fina fynd! Äggen gillar jag verkligen!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack för rara ord om våra påskägg!

Mn så mycket fint du fyndat...socker/kak tången, äggen ..så mycket vackert!!
Ha en go kväll!!

♥Kram Millan♥

Frida sa...

Vilka fina saker! Du har haft tur med dina fynd!
Kram frida