fredag 22 februari 2008

Helg igen...

Så var det äntligen fredag och helg igen! Let´s Dance ikväll och Melodifestivalen imorgon. Två program man inte får missa. Enligt mig i alla fall... Vet att det finns många som verkligen stör sig på Melodifastivalen, men jag är ej en av dem. Visst kan jag tycka att vissa bidrag är så usla så de knappt är värda att kolla på, men jag vill ändå kolla på Melodifestivalen. Tycker det är kul.

Har de senaste gångerna jag varit på IKEA kikat in serien LIATORP. Tycker att det finns några godbitar i den serien.














Här var det skrivbord, vägghylla, TV-bänk, bokhylla (finns i flera varianter), vitrinskåp och sideboard. Det finns flera saker i serien men dessa är de som jag gillar mest. Alla bilderna kommer från IKEA´s hemsida.

Ta hand om er alla och ha en trevlig fredag! Kram Biggan

2 kommentarer:

Emma sa...

Håller med dig! Har också spanat in den serien! Har planer på att byta ut sambons tv- bänk.. men han vet inte riktigt om det än :o)

n o r d i n g å r d e n sa...

Helt klart mycket snygga möbler med en gammeldags touch från Ikea, tack för tips! Mari.