torsdag 21 februari 2008

En liten ask...

Den här söta asken hittade jag på Östregård i helgen. Visst är den söt. Jag kunde inte motstå den så den fick följa med mig hem. Själva "stenhjärtat" uppe på asken är igentligen mera genomskinligt men ser lite konstigt ut på själva bilden tyvärr.



Förresten, har ni sett att Yes har en ny doft på sitt diskmedel? Lavendel! Jag har inte sett det innan i alla fall. Det luktar kanske inte jättemycket lavendel men lite och med en vinkling mot Violpastiller (tablettaskarna som är guldiga och lila ni vet...). Eftersom jag älskar både Lavendel och Violpastiller så fick detta diskmedel följa med hem från affären för att förgylla diskandet en aning. Jag skulle bara vilja ha nån snygg flaska av nått slag att ha diskmedlet i. Har kikat runt ett tag men inte hittat något jag fallit för.


Ha det så gott allesammans! Kram Biggan

3 kommentarer:

"M" sa...

Oj det har jag missat, den måste man ha...blå...och lavendel...mmm

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken söt ask och tusen tack för diskmedeltips! Lavendel, både doftar gott har har snygg färg! Även diskmedel är viktigt, tycker jag i af! : ) Mari.

Frida sa...

Vilken fin ask! Kul att du gillade mina tavlor!
Kram Frida