tisdag 26 februari 2008

Vilken dag...

Har shoppat idag... Min mamma och jag tänkte bara åka iväg och köpa lite garn men det blev lite mer än så kan jag väl säga! Var bara tvungen att springa in på en loppis och kika lite. Jag kom därifrån med två påsar och en brandspruta. Ja, du läste rätt! En brandspruta! Jag tyckte den var så charmig så den fick följa med mig hem.


Sen var vi bara tvungen att åka förbi IDA en sväng och kika om de fått in nått nytt. Och gissa om jag handlade nått där??? Jo men visst! Jag kan inte gå in i den affären utan att gå därifrån med en kasse i handen. Underbar affär!

Nehe, nu skriker garnet på mig att jag ska ta hand om det så ni får se mer bilder på allt jag köpt i nästa inlägg. Var bara tvungen att visa brandsprutan. Skall virka lite nu.

Hoppas att ni har det bra! Kram Biggan

5 kommentarer:

Frida sa...

Häftig brandspruta! Det har jag aldrig hört talas om. Tack! Jag blev så glad när jag hittade den i dag. Har letat länge. Hoppas du också hittar en!
Kram Frida

Unknown sa...

Tack för din kommentar!! Så värmande..Herregud va nyfiken jag blir nu?? Fanns det mycket fint? Har beställt en odd molly kofta från Ida som ska komma snart. Då ska jag ta mig en sväng dit...Är så sugen ti-hi...Ha en bra dag!

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Det fanns en brandspruta i vårat hus när vi köpte det! undrar var den är?
Kram irene

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Så vackra silve ting du har!! Hjärte asken var ju jättesöt!!

Kram Millan

Vanilladreams and humblebees sa...

Nämen vilken häftig grej! En brandspruta minsann... hihi... vad härligt!

Ser fram emot att få se vad som följde med dig hem i den andra kassen!

Kram från Jenny!
---<-@